Internetový obchod PIXSHOP
Chcete prodávat na internetu?
- aktuálně PIXSHOP používá více než stovka spokojených zákazníků
- možnost zprovoznění do 14 dnů od potvrzení objednávky včetně vytvoření grafického návrhu
- internetový obchod podporuje multijazyčnost, multiměnovost, online platby, bannerový systém, cenové skupiny, redakční systém a mnohé další viz. přehled funkcí
Proč si vybrat právě PIXSHOP
Reference realizovaných e-shopů
Autoskla-dily-nejlevneji.cz
AuraBudy s.r.o. - Autoskla a autodíly nejlevněji
Eshop.impexta.com
Internetový obchod amerických automobilů, motocyklů a příslušenství pro IMPEXTA 3000
předchozí další
Obecný přehled funkcí (verze 2.2)
- katalog zboží - řazení do kategorií a podkategorií s možností vytváření parametrů ke zboží a komentářů s autorizací administrátorem
- statusy zboží - novinky, náš tip, akční zboží (sleva částkou nebo procentem s datem konce platnosti), vyprodáno a nejprodávanější (generováno automaticky z provedených objednávek)
- podobné zboží - přiřazení k položce zboží další jiné související zboží z internetového obchodu
- offline ceníky - generování ceníku zboží ve formátu Excel (CSV) a PDF s histroií a počtem stažení
- vzorník barev - možnost vytvoření vzorníku barev a následné přiřazování jednotlivých vzorů ke zboží
- multijazyčnost - neomezený počet jazykových mutací
- multiměnovost - možnost prodeje ve více měnách s nastavením kurzů nebo jejich automatickým načítáním z ČNB
- vyhledávání - fulltextové vyhledávání zboží v katalogu s možností filtrování dle parametrů
- aktuality/články - s možností zasílání e-mailem přihlášeným odběratelům včetně jejich správy
- ankety - vytváření a správa anketních otázek a odpovědí s možností řazení do různých sekcí a automatickým vyhodnocením výsledků a samozřejmě ověřením pouze jednoho možného hlasu z jednoho počítače/prohlížeče
- bannerový systém - s nastavením omezení na počet kliknutí, počet zobrazení nebo data zobrazování od-do
- cenové skupiny - možnost řazení zákazníků do cenových skupin, zákazníkovi se po příhlášení zobrazují dvě ceny - přeškrtnutá původní a nová aktuální - cenové skupiny se nevztahují na akční zboží
- dodavatelé - neomezené množství dodavatelů (fakturačních údajů) vázaných na jednotlivé měny s nastavením hlavního každé měny pro automatický výběr dle zvolené měny
- doprava - neomezené množství způsobů dodání zboží s určením vybraných států a měny i s možností nastavení ceny dopravy dle cenové výše aktuálního nákupu a možností jejich třízení do skupin
- DPH sazby - neomezená správa sazeb DPH zboží a dopravy s nastavením pro každou měnu zvlášť
- hromadné e-maily - možnost odesílání zákazníkům, cenovým skupinám, odběratelům aktualit a e-maily z objednávek
- exporty - automatické exporty zboží pro zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy a případně další srovnávače cen, možnost exportování e-mailových kontaktů a také exporty objednávek a zboží pro účetní systém POHODA
- kniha návštěv - příspěvky návštěvníků s autorizací zveřejnění administrátorem a možností odpovědět na daný příspěvek s automatickým zasláním odpovědi na e-mail tázajícího
- micropages - možnost správy vytvořených microstránek na podporu internetového obchodu nebo specializované stránky přímo v administraci eshopu
- nastavení - velice rozsáhlé nastavení eshopu (základní měna a rabat, zobrazování cen, košíku, skladové dostupnosti, hodnocení zboží či slevových kupónů, nastavení vodotisku obrázků, zobrazení obsahu hlavní stránky, zobrazování katalogu, stránkování, objednávek a statusů objednávek, nastavení rychlých kontaktů, sociálních sítí, SMTP autorizace a mnoho dalšího)
- objednávky - přehledná a rozsáhlá správa se statusy průběhu zpracování, poznámky zákazníkovi, podacího čísla balíku (s automatickým generováním URL adresy pro online sledování a připojením do e-mailu zákazníkovi), možností přidání/odebrání zboží z objednávky, manuální úprava cen zboží a dopravy a mnohé další
- košíky zákazníků - přehled zboží vloženého do košíků zákazníků, které dosud nebylo objednáno včetně automatického uložení/obnovení košíku zákazníka po dobu 30 dní od poslední aktivity
- partneři - možnost přidávat partnery eshopu s logem a odkazem na jejich prezentace
- prodejci - možnost vytvoření struktury prodejců se zobrazením kdo je právě online včetně kontaktů
- redakční systém - neomezené množství menu včetně neomezeného počtu vytvářených stránek eshopu
- šablonovací systém - možnost vytvoření různých grafických zobrazení pro jednotlivé kategorie v katalogu například dle druhu sortimentu
- tiskové sestavy - tisk dodacích listů a faktur k objednávkám s podporou QR plateb
- sklad - možnost exportu zboží do Excelu (CSV) a následného importu s aktualizací skladové dostupnosti a cen
- slevové kupóny - možnost vytvoření i automatického vygenerování slevových kupónů časově (ne)omezené, (ne)omezeného počtu použití, volbou minimální výše nákupu a zadání slevy částkou či procentem z nákupu
- statistiky - možnost souhrného výpočtu provedených objednávek za vybrané období
- zákazníci - přehled a správa s editací profilu, soukromou poznámkou, nastavení práv v eshopu, statistika počtu objednávek s uvedením celkové hodnoty a dalších možností
- přehled činností - každý úkon v administraci je zaznamenáván po nastavenou dobu a v případě problému lze dohledat, který z uživatelů daný problém zapříčinil
- sociální sítě - propojení se sociálními sítěmi Facebook, Twitter a Pinterest
- online platby - možnost napojení na platební brány GoPay, PayU, GPwebpay, QuickPay, PayPal a mnohé další